tjugotredjeseptembertvåtusennio.

Denna veckan har gått otroligt snabbt !
i måndags började vi vid 1, slutade med idrott vid 4, va inte hemma fråns vi halv sex. sen tog jag bara det lungt, i går va vi på sjukhuset igen, & beökte MAVA. sen åka till stan o fika med töserna, sen jobba !
Vaknade upp i morse och hade fett ont i mitt sitt ben ( igen ) har haft ont där i ett år, ( sen jag svimmade ) så i dag fick det bli att åka till vårdcentralen o ta itu med det, sen åka till malmö för att rönkas, nu väntar jag bara på att ortopeden ska höra av sig (:  !! va färdig vid lunch tid, o möte då D. i stan ! där vi tog en fika i flera timmar, med massa massa prat & kaffe ! sen blev det ju jobb ( som vanligt ) där jag slog mitt personliga rekord . haha yeh, så kom hem vid 10, & det betyder alltså att jag har varit i stan i tio timmar idag !
Skulle egentligen äta middag hos farmor i morgon, men min chef ville att jag skulle jobba, så jag får bestämma mig i morgon .. sen i morgon blir det även massage i tre timmar. helt jävla underbart !

har precis duschat.
ska krypa ner i sängen & kolla tv.
sen ska jag sova rikigt gott i natt!

& du ? ,
stick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0