Tid är pengar.

har precis kommit hem igen, ifrån ett sjukhusbesök på NIVA. en mycket onödig dag om jag får säga det själv, började halv elva & slutade en timme senare,nu sitter jag hemma bara & väntar på att L. ska höra av sig, vi har planerat att ses en stund innan jag börjar jobba idag ! :)
Ska nog även börja packa lite,för imorgon är vi lediga sen blir det göteborg på fredag !
Mitt rum har även blivit en katastroffplats igen, så här behövs röjas! alla dom här kläderna och skorna, att jag aldrig lär mig att lägga in dom i garderoben efter mig. Så jag får faktiskt skylla mig själv att jag får städa var och varannan dag ! Nej, nu får jag sätta igång, tid är pengar! har inte tid att sitta här !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka rattar

2009-09-16 @ 18:58:51
Postat av: beondrare

vilka fina rattar

2009-09-16 @ 19:00:18
Postat av: syster.

syster, ingen bild jag rekomenderar.

2009-09-27 @ 00:15:45
URL: http://gladjespridaren.blogg.se/
Postat av: andreas

du lägger ut den här bilden för att feta babbar ska kommentera och kåta upp sig och skriva gulliga kommentarer, men sry bruden, du är riktigt billig och trash!

2010-01-07 @ 00:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0