this is my life <3

Vilken dag!
Skolan va väl helt okej som vanligt.bokade biljettna till göteborgsresan den 1 okt.
sen blev det idrott. & jag gav allt ! jag måste få bättre kondis (:
Efter det blev det hem och kolla lite film & äta, innan det va dags att åka ut och köra med mamma, haha, jag ärså sjukt dålig på att köra, men jag försöker, (a)  Sen åkte jag hem till carro för att ta en jogging runda i åkarp, ( träna träna ), eftar att ha sprungit en runda så va vi fakiskt värda lite godis,så det blev ner till kiosen, sen kom A. så satt vi bara o snackade skit ! Nu är jag äntligen hemma, ska snart renbädda min säng, sen blev det att ta och dusch, & till sist lägga mig i sängen och äta chokladpudding & kolla film.

I morgon så ska jag till sjukuset, ska både till kk & och akutmotagningen, & sen jobba.
& på onsdag så blir det sjukhuseet igen, för då ska jag till niva ( & sen jobba )
På torsdag är jag ledig. & på fredag blir det götteborg.

this is my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0