thank god is friday,

guuud, jag somnade jätte tidigt igår, rikigt skönt, men ändå så va det lika svårt som vanligt att komma upp i morse ! Etttråkigt besked vi fick i går va också att det bli inte jävla resa till stockholm, tråkigt men sant ! Så nu hfår vi alltså jobba med det i lilla skåne, äsh det ska väl också funka ! Danskan började idag, underbart roligt, och vi är ett sjukt bra gäng ! så snart kan ni börja prata danska med mig, (a) !
götteborgs resan närmar sig nu också, sen håller vi på för fullt med balen ! & jag ska även försöka fixa med folk till prag resan :) ..
Idag vet jag inte rikgit vad som händer, ska in till lund sen iallfall för att fixa lite dricka med j&m . sen får vi se, kanske tittar förbi på en fest här i åkarp eller ngt. 
Nu ska jag ner och äta lite (a) haha ..
PUSSS.  '



Kommentarer
Postat av: Anonym

LINA! Var är mitt diadem som DU HAR PÅ BILDEN`???

2009-09-27 @ 00:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0