STÄDERSKA SÖKES.

hahaha, förlåt . har haft så jävla mycket nu .
både i skolan hemma & på jobbet ..
i går va vi hos j. och drack o spelade poker. haha, över kul. (:
Idag har jag varit ute och shoppas med mamma och syster, det blev nytt smink, nya läsglasögon & en ny bh !
melike ! Vi ska snart hem till mormor på middag, & ikväll hoppas jag på att något roligt ska hända, fest ? ..

Nästa vecka åker vi till göteborg med skolan mycket trevligt.det kommer även ett film team till vår skola och ska filma o interjuva , bland annat mig då ! :) sen den 1 okt, åker jag o tjejerna till göteborg för att gå på ett möte. Sen den 6 okt blir det vård mässa där jag ska medvärka och representera skolan ! utvecklingsamtal på måndag. & sen blir det bal möte! mycket.

vi har även fått våra gymkort, så nästa vecka är det jag som börjar gymma. underbart.

JAG SÖKER EN STÄDARE SOM KAN STÄDA MITT RUM !
SERIÖST. JAG ORKAR INTE, OCH MAMMA BÖRJAR KLAGA (A) 
HÖR AV DIG !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0