Speeeedad !

whoho, är helt speedad, kom hem från jobbet för ett tag sen, det gick verkligen sjukt bra idag, jag är väldigt glad och nöjd, men jag tror att jag drack lite för myket kaffe kanske (a) , haha ..
Skolan funkade bra idag också, det ända vi typ skulle göra på hela dagen va att få ett ägg & flyta (a) haha ^^..

oh, c. har fått mig att gå upp sjukt tidigt i morgon ( på min sovmorgon dag ) för att åka & sola. haha, men jag måste fakiskt få lite färg ! så det blir bussen till medo i morgon vid halv åtta, sen åker vi till skolan för att arbeta med projektarbetet ! känns som att det kommer bli mycket kaffe i morgon igen, speciellt när jag ska jobba i morgon kväll igen !.. Vi hade dock möte med balkomiteen från dom andra skolorna, och fyfan, det verkar som att det bara är deras bal! ush ! dom måste vi ta tag i .

Nej, nu ska jag lägga mig & kolla på film, (a)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0