söndag <3

Mormor igår, trrevligt och träffa kusinerna igen, det va ett tag sen sist.
Men nej, ingen höjdar kväll iallfall ! va inte hea från närmasre ett, sen ringde A&C och då gick jag ut omötte dom och snacka lite skit. sen gick jag faktiskt in och sov ! (:
Jag ringde min syster igår kväll och  blev lite orolig när hon inte svarade, men imose fick jag veta att hon hade suttit fast på etagé i deras hiss i över två timmar. hahah ! så jävla synd. jag fick svårt att andas, nämligen som att jag har en liten släng av klaustrofobi, så känndedes som att det va jag som satt fast ! haha, konstigt men sant. om inte hon stämmer dom så gör jag det ! (L)

Nu ska mamma köra mig in til stan (: ska köpa mig lite kaffe , träffa s. sen ska jag jobba ! :)
Nej, nu har jag brottom!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0