linahenningsson.

gud, vilken dag .. börjar så klart med att jag försover mig i morse,  (som vanligt) snabbt på med mjukis sen till skolan och köpa dagen första kaffe ( underbart ) ! satte mig ner vid den bärbara och skrev klart ett arbete om Daniel Defoe, är väldigt stolt över mig själv! haha, ( fast jag snodde det mest ifrån skoluppgifet.se ) .. Efter lunch va det äntligen dags för tre timmars massage, helt underbart ! så till sommaren är jag utbildad massör, plus att jag kommer få massage nu en gång i veckan. det kan inte bli bättre. På bussen på vägen hem ringer mamma och vill bjuda på resturang och bio. Varför inte. snabbt hem och fixa mig.
Det blev grillad kycklingflié med klyftpotatis, sallad, bröd, tatziki & bearnaise sås. helr underbart gott. sen blev det godis köp & till sist "sommar med göran" .. men va kul, men det va inte döds bra !

Nu är vi hemma igen, och jag ska snart in i duschen, för att sedan kolla lite på tv & försöka sova ! (a)
hör av dig ? du har mitt nummer .



om jag fick önska mig vad som helst,
så sulle jag ha önskat att du fick se dig själv
igenom mina ögon, då kanske du hadde
sätt hur mycket du betyder för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0