göteborg.

Vilken helg. :)
I torsdags åkte vi till göteborg, SJUKT ROLIGT hade vi. för gick vi på en utställning som va rätt så dryg, men sen blev det liseberg HELA kvällen, helt underbart ! J&R, ni gjorde min kväll ! haha .. sen blev det hem till stugorna, och duscha, för man va helt helt äcklig efter alla karuseller! .. 
På lördagen åkte vi till universeumet, kul fakiskt. mycket praktiskt. men man ville bara hem!!
Igår kväll , så blev det massa chips, dippa , film, en flaska vin, & passa små barn ! ( med C. ) det va kul, men vi va helt döda. till sist somnade vi i soffan!
Nu är jag hemma o har duschat o sånt, ska ta bussen om tio minuter till jobbet, o jag är ens inte klar. så nu måste jag snabba mig, för om jag missar bussen så kommer A. döda mig (a) ! PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0