good damn !

Vilken helg, ifredags så blev det krök i åkarp hos F. haha , mycket trevlig,mycket folk, mycket dricka. Jag tror inte att jag va hemma fråns halv fem på morgonen (a) ! Då förstår ni kankse också att jag sov 12 timmar fram, vaknade upp själv hemma i går, det blev en mys kväll, med forest gump & chips , haha (a) me like. .. idag har jag jobbat, otroligt kul & det går bara bättre och bättre, i love my job ! Synd att jag inte ska jobba fråns tisdag igen, nu är jag uppe i ett flow, för med roliga arbetskamrater, mycket kaffe och spotify, så känns fyra timmar som två ! Imorogn är det skola. örjar inte fråns klcokan ett, men har några samtal att ringa till projektarbetet, ska fixa några möten & så , så¨därför måste jag vara på skolan redan vid halv 11 eller något. Efter skolan så blir det stan med mamma, ska handla ny mobil (a), & sen ska vi på bio ( igen! ) haha jag & min mamma har nog blivit bio narkomaner !  Nej, nu ska jag gå in och leta lite lägenheter, & försöka fixa någon visning vi kan gå på :)

sovgott(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0