12 november 2009.

Gud, har inte varit inne här på flera veckor / månader.
har inte haft så mycket och skriva, men känner att jag saknar att skriva av mig lite ..
finns så mycket jag vill säga men vet inte hur ..
så här ligger läget till nu iallafall .. ;

skolan ; det går väl lite si sådär, mycket frånvaro, mycket rester , mycket av allt  & jag orkar inte det helt enkelt .. Imorgon ska vi iallfall testa student kläder / mössser :) underbart . det börjar närma sig nu , haha ( eller inte )

Jobbet;  funkar helt utmärkt, jag ligger på topp, säljer som jag ska , & tjänar mina pengar ! me like.

fysiskt ; Jag har ont i hela min kropp, det är fortfarande mitt sittben som spökar, efter ett år ! .. jag går till vårdcentralen som skickar mig till en sjukgymnast, som skickar mig till en massör, som skickar mig tillbaka till vårdcentraln, som sen skickar mig till röntgen som skickar mig till ortopeden, som skickar mig till röntgen igen, sen sen skriver remiss till sjukgymnast .. osv .. haha helt sjukt ! jag springer runt & har ont, & ingen kan svara varför, borde kanske vara med i "diagnos okänd " haha . =)

psykiskt; jag är stark, men just nu klarar jag mig inte själv. det är så mycket med allt så jag orkar bara inte längre ..


Jag måste bli bättre på att hålla min blogg vid liv, jag orkar några månader, sen slutar jag .. sen kommer jag tillbaka (a) .. haha .
fuckit, nu ska jag lägga mig i sängen & plugga lite .
imorgon blir det debatt i skolan , sen in till malmö på kvällen ..

pusspuss & sovogtt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0