världens skönaste jobb..

Sitter på jobbet nu med hanna, verkligen en ur gullig tjej.
Jag han precis med bussen till jobbet, fick faktiskt små springa lite genom stan för att hinna, sen när vi kom hit så märkte vi hur hungriga vi va, så vi satt i en halvtimme och ringde runt till alla möjliga pizzerior med hemkörning, men antingen körde dom inte ut hit, eller så tog dom inte kort. ( dåligt ) ! Sen kom vi ju på att pream macken ligger 5 minuter här ifrån, så vi gick dit i stället, och tror ni inte att det skulle börja regna precis då ( !! ) typiskt.
Vi kom tillbaka till jobbet lite små blöta med våra rostbiff baugetter. Satta oss och tog en lååång fika, innan vi nu återgår till att börja jobba.
Jag blir så deprimerad när jag ser allt regn & när jag hör åskan.
ush. menmen, det blir väl att sätta sig i massage förtöljen med en film om sig och kolla lite på tv.  (a)
jag har nog världens skönaste jobb!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0