svininfluensan ?

Såå skönt det va, jag somnade DIREKT efter jag hade kommit hem ifrån jobbet igår.
Men jag tror att jag behövde det, för dom två senaste veckorna så ha min läggdags tid vara vid 06.00 ..
Idag ska jag till min älskade lollo, & lilla alisha som nu är fyra månader.. hon har verkligen växt till sig!
Sen blir det som vanligt att jobba, med hannah, ( tur. för jag hade inte orkat med kötbullen en dag till )
Det blir nog mest soft idag på jobbet ser det ut som !

Min hals har börjar göra mer ont, fast att jag går på penicellin.. Det är bara febern som saknas, sen har jag alla symptom för svininfluensan .. JAG KOMMER DÖ




                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0