söndag, igen.

Igåår, var jag rikigt seeg!
Jobbade med H.  till klockan va 5, sen så kom mamma och syster och hämtade mig, så vi åkte och handlade mat, & hyrde film ( ghost town ) Sen åkte vi hem och grillade och satte på filmen, och så trött som  jag va , så somnade jag efter 20 minuter !! sov till klockan va halv elva, sen vakande jag och kollade på på 102 dalmatinerna .. tills jag somnade ! (a)

Vaknade rikigt trött i morse.. Men jobbet kallade !
Jag och D. & M. tog taxin hit vid 14.00 och vi jobbar till halv åtta..
Ikväll vill jag och tjejerna hitta på något skoj, så antingen blir det fest´, eller laserdom !
NÅGOT SOM VET NÅGOT IKVÄLL ?

pusspusspusspusspusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0