känns som att jag missar så mycket..

Vaknade för typ två timmar sen, det va RIKIGT skönt att få sova ut..
somnade vid två igår efter att T. och jag hade kollat på film.
Och nu är jag på jobbet som vanligt.. Jag orkar inte jobba mer, har suttit här varje dag sen i lördags.. ledig i morgon, sen sitter jag varje dag till nästa söndag. men pengar pengar.. vad gör man inte för pengar.
Det är så mycket jag hade velat göra istället för att sitta här ..
ville upp till Åhus, ville åka till Båstad, ville till liseberg, HBG- festivalen... det känns som att jag har missat så mycket.
har jag det? Samtidigt så känns det som att jag inte har gjort så här mycket sen .. 2007 ( !!? )
Nej, nu får jag jobba lite.. ska beställa taxi tills på lördag & på söndag, ska ring företagschefen och bestämma tider, ska mata fiskarna, och hjälpa M. med sitt uttal. haha..

PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0