harry är bra!

Kom precis hem ifrån stan, Först så blev det Mcdonalds med mamma och syster där det jobbade en tjej som jag fick riktigt mycket spel på,
jag: en mcfeast o co. tack
hon: ska du ha plus meny?
jag: ja tack
hon: det kan du inte säga nu,det måste du säga i början ´
?!?! What
ska man säga, hej jag vill ha en plus meny, och sen mc feast till det ..!?
hon: ska du ha ett glas ?
jag: ja
hon: vilken färg?
jag: vad har ni?
hon: vi har bara lila

Vilken tjej, jag kan bli så irriterad på sånt. plus att hon va otrevlig. du borde inte jobba där !
BTW, harrp potter filmen va mycket bra, jag fick mig verkligen ett gott skratt under filmen, men även en tår rann också.!

ska ut en sväng med tim nu,
ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0