FREDAG.

I går efter jobbet så bestämde jag mig för att åka & kolla på film med T. och C..
skulle ta tåget 21.38, jag sätter mig på det, med en tjej i 35 års-åldern och med två killar i 20-års åldern.. när klcokan blir 21.48 och tåget inte har kört än, så börjar vi bli lite irriterade, så vi går ut och kollar och då står det ingetting på skyllten, ingen har gått ut med någon information och det finns ingen man kan fråga.. så vi får helt enkelt ta det tåget, 22.08 . lite små sura går vi in och sätter oss i första vagnen med hoppas att vi ska ska få koma iväg, när klcokan blir 22.09 går en tjej ut och kolla, sen kommer hon in och ser helt förvirrad ut, så säger hon ; ehm , jag tror att vårt tåg har kört iväg. jag; nej, men vi sitter ju på rätt tåg, då går vi ut och kollar och ser att halva delen av tåget åker iväg, men inte den delen vi sitter i  ( !! )
så jävla typiskt, dom anndra går ut och börjar skrika, medans jag bara skrattar.. så JÄVLA typiskt att det ska hända just MIG!
tills sist fick T. komma och hämta mig, (a)  haha !
Vaknade upp här för ett tag sen, och ser nu på när han tränar och försöker bli biff. haha ;) !
nej, gott folk... vad händer ikväll ?
ring mig .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0