en ovanlig dag ..

Jag vet inte rikigt hur jag ska reagera.. jag vet ens inte vad jag ska säga?!
ska jag vara glad eller ledsen? alla säger att det kommer bli bra, och att det kommer lösa sig.
men hur ska det kunna bli bra om jag måste välja mellan min mamma och min pappa?
E. bestämmde sig för att flytta, det kommer känna rikigt tomt utan henne hos någon av dom.
Resan får vi avboka , och antagligen köpa en till oss själva för pengarna vi får tillbaka ..  
Huset är ens inte färdig renovernat, & redan måste jag packa ner mina saker igen..
Det kommer ta tid, innan allt blir klart & det kommer vara tufft. men jag försöker att inte vara ledsen ..
men det är svårt .. för detta har varit en rikigt ovanlig dag !

mamma
pappa
syster.
i love you.                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0