you found me .

godmorgon,
snart är det av in till lund med mina töser, det ska det bli fika & massa sack!
Sen ska mamma komma in till lund för vår bio börjar vid 18.00, idag ska vi äntligen se män som hatar kvinnor !

satt i malmö i går med M. ( jag har verkligen saknat dig )
vi satt och fika och snackade i timmar, jag va inte hemma fråns närmare tolv.
Min förkylning har dock inte blivit bättre, snarare sämre, =/  ush.. hatar att va sjuk.

Nej, måste snabba mig nu , har inte ens sminkat mig och bussen går om typ en kvat !
so long, bitch.


på bilden är det tröjan & bh:n som jag handlade i fredags!



Kommentarer
Postat av: idull

snyggt, men du glömde ju en sak va, säger inte vad... =D

2009-08-10 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0