was it something i did?

Kom hem från lund för ett litet tag sen, mamma kom in vid halv 5 tiden, så gick vi & åt på gaffiti café, mycket gott. filmen böjade 18.00, & det va faktiskt otoligt bra.. fyfan, fatta inte hur killa / män kan behandla tjeje / kvinnor på det viset, låsa in dom, våldta & sen möda dom.& det västa e att njute av det ( !! ) nu va ju detta bara en film, men det finns fakiskt såna sjuka jävlar på riktigt, nu får jag bara vänta tills nästa film som är "flickan som lekte med elden" & sen den sista som är "luftslottet" ( eller något liknaden ) .. (a)

just nu sitter jag med blonderings färg i håret, måste snart gå och skölja ut det innan jag bränner mig , men om jag gör det för tidigt så blir det kanske orange .. för just nu likar jag faktiskt en clown ..


so much for my happy ending.
 ( eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0