ny vecka, nya tag !

Tjohej.
Ah, har haft så mycket & göra, har knappt tid att sista i vid datan mer. men som jag har sagt så ska jga bli bätttre på att uppdatera, så ni hänger med ;) !
i lördags så blev det väl en helt okej lyckad fest , är bara trött på folk som tror & tror ( ? ) .
I söndags så blev det även att jobba, hur mycket det än tog åt att gå upp från sängen på morgonen så lyckades jag ! haha .. & jag kom till jobbet i god tid, & för att jag va så duktig så belönade mig mamma med pizza på kvällen ( me like ) .. Jag & mamma skulle ju även på lägenhets visning på morgonen, men i mitt tillstånd så tyckte jag att det va bättre att sova lite länge (a) ! ..
Idag i skolan så fixade vi mest med vårt projektarbete, vi har kommit en bit på vägen nu, men jag måste bara få svar ifrån hiv sverige ! & det kommer snart komma upp en blogg om hiv & aids ( som ingår i vårt projektarbete ) där vi kommer lägga upp interjuver & bilder m.m från resan till stockholm ( karolinska sjukhuset & hiv sverige ) .. men mer om detta inom kort !
Vi ringde även och bokade upp grand hotell till den 3 juni, då vår bal ska inträffa. ( läängtar )
Sen på idrotten , så gick vi egenom enskilla idrott program. väntar bara på mitt gymkort nu !

Nu ska jag ner & äta mat, idag blir det kycklingfilé med friterade pommes och min egna vitlöks sås (a) haha

PUSS<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0