tjoho.

fyfa vilken kväll i gåår ! vi som trodde att vi bara skulle in kolla på familjen & sen dra hem men så blev det inte.
När vi skulle se familjen fick vi platser längst fram, jag & elle stod spik nyktra med allla runt om oss va fulla, en liten bit in i konserten så börjar dom tända bengaler, jag tror jag såg tre stycken, & glas flaskor och öl burkar & tända cigg kastades, haha fyfan, & sen försöka ta sig ut där ifrån okcså ( kaaaaaakooos ) när vi kom ut till sista så va vi fyllda med öl ! Vi gick till öl tältet och träffadde dom andra, där satt vi och drack & drack.. super kul, verkligen ! jag & elle va nog inte hemma frans halv tre,  men det va värt det !

jag ska på kalas till min kusin som har fyllt 18,om en & en halvtimme,
Sen efter det ska jog nog bara hemm och sova ! jag är så jävla trött!
nu måste jag fixamig så jag hinnner :)
PPUSSSSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0