thank god is friday,

Jobbade igår, vi har lite ont om personal så jag måste hoppa in lite då & då , så om du söker jobb i malmö , hör bara av dig till mig , 0762218342. =)

Sen åkte jag & t. & m. till någon random "fest" i bjäredd,  typ, helt segt, snea blickar, & till sist en ambulans..

min syster kom & hämtade mig innan idag i lund för att visa sin tatuering ( som består av tre stjärnor på foten ) egentligen så tycker jag personligen om man ska göra en tatuering så ska det vara något som betyder nått för en, men i vilket fall som helst så va den sjukt snygg, och jag funderar starkt på att tatuera in mamma på ena handleden & pappa på den andra, ( men det får bli efter jag har pircat navlen & bröstvårtan ;) )
Åkte till entré med lollo, fick med mig hem en över fin bh från ny yorker , & en tröja i från vila. måste säga att jag är nörd med mitt inköp..

nu sitter jag hemma & väntar på att carro ska ringa, för som ni vet så är det ju grillfest i åkarp ikväll , ohhyeh. Det blir att jag och carro dela på en bag in box, ( black tower ) ikväll .
sjukt nice..

ni får ha en underbar kväll. för det ska jag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0