storstädning !

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske jag jag säga,
Så skönt det va att sova ut & veta att man inte måste stressa för att hinna iväg till jobbet !
Men man bli inte heller så pigg när man kollar ut och ser vilket tråkigt väder det är ute =/ ush .

Mamma har sagt till mig att idag måste jag verkligen städa mitt rum, så jag år väl roa mig med det 3 timmar framåt, sen ska jag  hemm till A. & fira emma. Jag ska inte dricka idag ( tror jag ) sen måste jag gå & lägga mig i tid nämligen som att vi åker till liseberg i morgon ( !! )
Nej nu är det verkligen dags för en sanering i mitt rum.
det bilr att springa runt osminkad & halvnaken & sätta på hög & bra musik !
sen är jag igång !





<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0