smile bitch.

är ännligen hemma ifrån skolan, jag har haft naturvetenskap hela j*vla dagen ! jag har skrivit så mycket så att jag har ont i handen, & saken är den att jag förstår inte ens hälften av det jag har skrivit (a) haha ! ..
Fick även reda på att jag o min två tjejer åkte till stockholm i oktober! vi gör projktarbete om hiv & aids , så vi ska till karolinska sjukhuet & sen ska vi även vara med på olika hiv möten ! underbart. tänk nästan en helv vecka i stholm med mina älsklingar, fyfaan, vi kommer inte komma hem hela (a) !
ikväll ska jag in till stan & träffa c. ta en fika eller något . mycket trevligt.!
imorgon blir det även första dagen på det nya jobbet, får se hur det går (a) haha !
nu ska jag duscha & äta.
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Linda Q

åh, vad kul med sthlm! =)

2009-08-25 @ 16:07:39
URL: http://lindaq.se
Postat av: Hanah

VI KOMMER HA DET SÅ JÄVLA KUL GUMMAN:D ! LÄNGTAR TILL STHLM !! <3 ÄLSKARDIG:D

2009-08-25 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0