sjuuk...

Det blir bara värre &värre , freber ligger uppe på 38,5 .
jag har så ont i min kropp att jag knappt kan ligga i sängen,=/
ah, jag behöver sällskap, någon som tar hand om mig när jag är sjuk,
mamma kom precis in med tee & mackor, hon är underbar ♥
Jaa,¨då blir det väl ingen sömn inatt i heller, enna studen är jag varm & andra frsyer jag..
fan, jag vill inte bli sjuk !

symptomer på svininfluensan:
feber - ja
muskel & led värk - ja
problem med adningsvägarn - ja
hosta - ja
huvudvärk - ja

oh, tänkattblunda&aldrigvaknaigen.

Kommentarer
Postat av: lasse

jag har hört man får svin-influensan av att springa lätt-klädd på stranden mitt i natten?

2009-08-14 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0