pluggplugg.

ja måste börjar med att tacka c. för igår !

Jag möte upp h. i morse på södervärn, sen tog vi bussen till skolan, börrjade halv elva & slutade klockan tolv, anledningen varför jag fortfarande är kvar i skolan är för att jag skulle egentligen ha matte b med tvåorna ( pga att jag har ig ) men i-valen börjar inte fråns nästa vecka, så nu har alla gått hem & här sitter jag själv kvar ( inte lönt att åka hem )  & tänkte att jag kunnde plugga lite, men som vanligt så fastnade jag vid datan ! (a) ..
Jag ska snart till jobbet, börjar klockan tre, mycket spännande, men efter en flaska vin & tre timmars sömn inatt så är jag väl inte så pigg på att jobba just idag, om jag säger så ! 

nej, nu får jag väl plugga en timme, sen kommer jag äntligen ifrån skolan !  
jag skriver sen & berättar hur det gick min första dag at work !
PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0