linahenningsson.

Hello´..
igår blev det en hel dag inne i stan, det började min min arbetsintervju, som faktiskt fick ganska bra tror jag (a) , jag va nöjd & förhoppningsvis så hör domväl av sig snarast ! =) , sen åkte jag en runda hem till C. för att sedan åka in till stan igen, vi åkte hem till J. & satt och drack och spelade poker.. jonas pappa är typ bäst på poker, & till sist va det bara han & jag kvar som satt på blodigaste allvar och spelade, han sa -vinner du lina, så tar jag livet av mig . & vem vann ? OM INTE JAG ! haha, jag ska fan snart börja spela om pengar ! ;) .. sen tog vi taxi in till festivalen vid halv elva,  inte visste vi att dom stängde elva igår, typiskt, vi han äta men inte åka karuuseller som c. hade lovat mig ! ( besviken ) .. Tågen klyddade som vanligt , satt & väntade från 00.00 - 01-15 innan jag tog tåget till T. där jag sov inatt, vi kollade på den filmen, 17 again ! sjukt bra ( & zac efron är så JÄVLA snygg ) .. somnade nog inte från närmare halv 6.. sen va det bara att gå upp till skolan i morse, bakis som fan & med gårdagenkläder, ( inte nice ) . 
Är hemma ifrån skolan nu, sista året vafan ! rikigt underbart !
ikväll blir det kanske fesivalen vi får se, haha jag är besviken på mig själv, för att i början sa jag att det inte va något speciellt att åka in dit,& att det är samma skit varje år, men vafan..har man rätt sällskap så funkar det! =)
oj, nu blev det mycket att läsa för er ;) ..
PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0