jag vill vara ensam nu !

Jag förstår inte hur folk kan ljuga så jävla mycket hela tiden. jag blir så trött på det !
Hur kan två personer stå & kolla varanndra rätt in i ögenen och säga olika saker, men båda svär ändå på sina familjet att det inte är sant ( någon av dom måste hata sin familj jävligt mycket )..
Hur kan en person förstöra så mycket för någon eller några andra jag har ine rikigt förstått det.. jag har själv varit med i samma situation, men nu har jag lärt mig av mina misstag !
Hur kan man vara en sån jävla egoist och bara tänka på vad som är bäst för en själv, istället vad om är bäst för alla !?
Jag har lärt mig nu attt med ärlighet kommer man längst, det borde du / ni också göra..
Att veta att man aldrig kommer få reda på sanningen är något som tar på en sjukt hårt .
sanningen är allt jag behöver, att någon av er kliver fram & ber så fucking mycket om ursäkt för att ni har ljugit, det hade löst hela situationen, men det är upp till någon av er nu & berätta ..
annars får ni faktiskt leva med detta på ert sammvete..
ha ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: TIm

Jag har sagt mitt!! jag har sagt sanningen! vad du tror på är upp till dig, men okej de var för bra för att vara sant, lev ensam nu då!!

2009-08-09 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0