jag kommer gå långt!

oh, kollade precis på legally blondie, vem bli inte inseperad? Hon uppfyller sina drömmar fast än att hon är en "dum blondin".. hon kommer så jävla långt pga. att hon kämpa & för att hon vill, ( jag är medveten om att det är en film ) men vafan, jag hade också velat göra något  sånt, impulsivt. Vissa ser mig också ibland so en "sum blondin".. haha, inte för att jag är speciellt smart, men jag har faktiskt många tankar & ideer, ( tro det eller ej ) & det är oftast det man kommer längst på, & sen med lite fantasi så funkar allt.

Men jag ska visa er, haha , tro det eller ej, men jag kommer gå långt ! ;D

Kommentarer
Postat av: Syster.

Jag tror på dig! För mig är du den smartaste som finns. Trots att du tänker mer än talar, så vet jag att du en dag kommer visa oss alla rätt väg, vägen som du går på. Du har bara valt att ha mer betänketid.

2009-09-01 @ 18:41:41
URL: http://gladjespridaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0