idioter.

Så, nu är jag väl rätt så nöjd med min städnig (a) haha, hoppas bara attt mamma är nörj också =)
Har gjort mig i orning nu, ska snart  hem till E. och äta mat & tårta , mums.
Men först ska jag ner o ta ut pengar & hitta mig en svart kofta .
Sen som jag sa innan ska vi hem till A. ikväl..

Prata med min pappa innan i telefonen, han hade haft inbrott i sin bil, haha & det ända dom jävla idioterna hade tagit va ett cigg packe  ( !!? ) har ni inte råd till cigg för 50 kr, men ni ska slå in en bil ruta så vi får betala ? haha
vilka idioter. dom tog inte pengar , inte sterion,  inget förutom cigg ! haha . vilka patetiska idioter. det är sånna som ni som får mig att bli förbannad !

Nej, nu måste jag bli lite glad, ikväll är det fest för fan.
vi hörs sen
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0