Hellou

Tjohej.
Det blev ju inte  rikigt  som vi hade tänkt oss igår.
 vi va här hemma och dra & så, men pga av vissa saker så sket vi i att dra ut, istället drog vi på fest i åkarp, med åkarps golket, mycket trevligt. när klockan närmara sig ett blir jag & A. hungriga,så klcokan två sitter vi på tåget på väg till malmö, på vägen träffade vi massa folk som bjöd med oss på både det ena & det andra, det blev mcdonalds,& sen tog vid bussen hem kvart i fyra, haha !
Har precis komis hem efter att jag har varit o handlat med mamma,
det blev två nya skor. 
.. nu ska vi grilla, senmåste jagverkligen städa mitt rum , sen ikväll blir det nog bara film mys,! börjar inte fråns klockan ett i morgon ( det gö jag varje måndag ) , helt underbart . 
pusss. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0