HELG.

hellou,
jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men är inte hemma så myckét tyvärr .
igår va jag hos l. & lilla bebisen, har saknat er ! det blev en film kväll med mcdonalds, & chips .
Nu sitter jag hos A. det är dags för fest! ´hoppas verkligen att jag kan njuta ikväll av dricka & trevlig sällskap, men vi får se hur det blir med den saken ! ´

Det är mycket i skolan nu med, jag är med i : trivselrådet, student komiten & elevrådet, ohyeh jag är aktiv. får ringa grand hotell på måndag & försöka boka det till balen :) !

Imorgon ska jag jobba igen, ( ´me like ) det är trevligt folk & pengarna bara rullar in !

nej, nu ska jag öppna mig en öl, & verkligen njuta, för första gången på mycket länge.

pussssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0