HEJSVEJ.

Jag skrev aldrig igår, när jag kom hem vid halv 2 så va jag helt död. jag gick upp & borstade mina tänder, sen somnade innan jag ens hade lagt ner mitt huvud på kudden.
Det blev en väldigt trevlig dag i går på liseberg, när vi kom dit så regnade lite smått, men det slutade så småning om, Det ändå som va negativt va att det va så otroligt långa köer. men det är väl sånt som hör till när man är på nöjesfält.
Jag åkte den nya karusellen ( hanghai ) , den va inte så rolig som jag hade förväntat mig, jag tyckte mer att den känndes konsigt & lite smått obehaglig.( och jag som älskar karuseller ) men den får ändå 3 av 5.
Jag blev även igår ägar till 1980 g kexchoklad , & 500 g plopp (a) , så nu får jag äta choklad som bara den ! '

Emma ringde & väckte mig i morse,  åkte till stranden i lomma, sola & bada sen drog vi hem till J. och chilla, sen åkte vi till malmö & åt kebeb. & nu så är jag äntligen hemma, har fett ont i mitt huvud, =/ ska in o duscha av mig nu, senare ikväl ska jag nog hem till T.


Här kommer lite bilder sen i går, & dom bjuder jag på !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0