goooodmorgoooooon .

Nu har jag fått min 10-timmars sömn. känns underbart & jag känner mig helt utvildad..
Jag sover häldre lite längre och missar dom första timmarna på dagen, än att tvinga mig själv upp super tidigt ( bara för att man inte ska sova bort hela dagen ) sen går man runt och är super trött hela dagen, och somnar tidigt på kvällen, då missar man ju kvällstimmarna? ( & det är faktiskt dom som är dom roligt )..

Nu när jag kommer ner i morse hade jag glömt ta bort blonderringsflskan ifrån bar bordet, nu under natten så har den typ "exploderat" så det ser ut som något har bränt i barbordet. haha, & det sista mamma sa till mig inann hon gick va la sig va - glöm inte ta bort sakerna.  ush, förlåt mamma (a) haha.. !

nej, får försöka tvinga med mamma till stan nu, måste ha silver shampoo & nya kläder & nya skor !



Kommentarer
Postat av: TOBBE

hoppas du fick en mkt fin och mysig kväll igår.

Allt bra?



Mina 2x senaste inläggen är om åsikt för mobbning.Om du ej har nånting annat för dig, tycker jag du tar en liten stund och läsa dessa.Dem är läsvärda. Om du tycker dem är så pass bra, får du hemst gärna länka till andra. vill att många kan få hjälp av det här fasanfulla mobbningen.

2009-08-11 @ 19:23:59
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

hej igen. om du inte har något annat för dig, så kan du får gärna läsa och kommentera dem senaste inläggen om mobbing som jag har skrivit. Du kommer inte bli missnöjd.



om du sover nu så får jag säger godnatt :)

2009-08-12 @ 01:31:43
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0