godkväll.

Är hem kommen nu ifrån A. där vi har varit ikväll, ätit gott druckit gott & bara pratat massa skit.
Det är rikigt underbart &  bara sitta ute med sina bästa vänner, snacka minnen, skratta och bara umgås utan att göra något speciellt ! tack för att ni finns tjejer.

Jag har fortfarande riktigt ont i mitt huvud, får nog gå ner & ta en alvedon,
Jag tror inte att det går något speciellt bra på tv, så får antingen sätta på en film, eller läsa lite av min bok ( män som hatar kvinnor )

Nu när klockan är över 12 så måste jag även gratta min kusin som fyller 18.
GRATTIS BABY
i love you.


Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg du har fått nu :)

och grattis till din kusin xD

2009-08-03 @ 00:16:47
URL: http://dumdum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0