goddagens.

Heloou, igår gick det fantastiskt på jobbet, massa nya & trevlig människor, mycket skratt osv, efter 6 timmar började jag verkligen trivas! När jag kom hem på kvällen igår, så va jag sååå jävla trött, åt lite, och för tredje gången så gick jag & kräkte upp det igen, det är något fel på min mage ?! Varför stannar inte maten där den ska ?! Sen somnade jag faktiskt direkt ! det är dags att jobba idag igen är bara hemma om en sabb vända för att byta om, nämligen som att jag försov mig i morse så blev det mjukis byxor i skolan, och på jobbet har vi dresscode, så inga mjukis där inte ! Ska se om jag kankse hinner ta något snabbt & äta i stan också innan jag börjar ! .. jag & mina lärare gjorde upp en enskilld plan för min skolgång idag iskolan, känndes bra, men jag kommer ha så himla mycket att göra framöver !

- jag har fyra ämnen att plugga upp. ( matte, medecin, religon & idrott )
- vi har projektarbete under hela året, där hälften ska vara klar i okt.
-  plus alla uppgifter i natur, svenska, akutsjukvård, you namne it.
- jag ska fixa med stockholms resan
- jag jobbar tre dagar i veckan
- & när jag får mitt gymkort så kommer jag träna tre dagar i veckan ! 
 
smile bitch
tears won´t make your life better,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0