FJORTISAR ?

Jag tycker inte att folk ska uttala sig som fjortisar, när dom som skriver "jag hatar fjortisar" är dom största själv.
hur är en fjortis ? vet du ens det ? är det en tjej som sminka sig över mycket, och trycker upp sina bröst ? eller är det en tjej på 14-år som sitter hemma och pluggar röven av sig på helgerna ?
Folk är olika, och jag tycker att folk ska lära sig acceptera det ! istället för att snacka skit om andra, så kan vi väl lika bra låta folk göra som dom vill? jag är rikigt trött på att läsa allt skit nu, på bloggarna så riktar man sig emot personer, & angriper sig på andra som man tycker beteer sig som en "fjortis"
om hon vill sminka sig mycket , om hon vill gå och knulla runt, eller göra va fan som helst, låt henne.
 låt henne leva, hon kommer  "lära" sig till sist.

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Hahah ja!

2009-08-12 @ 22:34:30
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0