=)

btw, jag fick jobbet jag sökte! så ett stort grattis till mig (a) !
så på onsdag börjar jag ! wie, har varit arbetslös i en vecka nu & det känns som en evighet, bara för att jag har jobbat varje vecka dom två senaste åren !

" Have you ever loved someone so much
You'd give an arm for
Not the expression
No, literally give an arm for "

jag funderar stark på att tattuera in mamma pappa & elin på min underarm!
 hade det blivit fint ? .. jag tror ändå det:) ..

PUSSS. 
& jag bjuder på denna !

 

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Se min senaste dansvideo till min flickvän på senaste inlägget, jag vill ha just din ÅSIKT! :) För att få videon att "växa" skulle jag uppskatta ifall ni kunde kommentera på youtube, tack i förhand! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment

2009-08-25 @ 01:58:25
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0