en blöt lina.

Är äntligen hemma ifrån vår cykeltur i ÖSREGN!
Vi hämtade ut busskorten som nu har ett nytt utseende, istället för att trycka ner det i atumaten på bussen så håller du chipet emot dom nya chipläsarna, ( smart ) .. Vi cyklade även inom baken, sen inom obs för att äta på pölsemannen ( c. favorit ) ..

Ikväll är jag sugen på att hitta på något.. snart är sommarlovet över & jag börjar mitt sista år på gymnasiet, & då ska jag verkligen ge gärnet . detta är mitt sista sommarlov, innan jag börjar jobba, jag ska faktiskt ta vara på det !


Imorgon börjar malmö festivalen, ( för er som inte visste 14-21 aug,)
Jag personligen tycker att det är samma skit varje år, men ändå åker jag in nästan varje dag ( ? ) hrm,
Menmen, vi ska iallfall in & äta och dricka,det är en sak som är säker (a)
15 lördag, kl 23:30-1:00 är det timbuktu på stora senen, dit ska jag & mina brudar.
Vi kommer även ägna vår till på dansbanen, ses där .
____________________________________

Yeah I talk shit
Just deal with it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0