dont forget to remember me..

Hur lätt är det egentligen för folk att glömma? nu tänker jag mer på killar, ex , en gammal flört eller whatever. Någon man har haft något speciellt med, är det bara att sluta prata & sen bara glömma ? .. för mig är det inte så lätt, om vi säger som så här att dom killarna som har bettyt något speciellt för mig , kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. men det känns som att vissa bara glömmer, tar in nya i sitt liv som fyller upp den platsen man själv hade innan, gör dom det för att dom saknar någon & måste ha någon där, eller gör dom det för att den första personen inte bettyde något överhuvud taget.?
Jag tror att vi alla någon gång har känt att vi inte betyder något, & att vi inte räcker till, jag vet väldigt många som har haft pojk/ flickvän i flera år, sen när det har tagit slut så har den andra partnern hittat en nya inom loppet av två till tre veckor ?!
Det är oftast killarna som gå vidare snabbare, medans vi tjejer är i  :  jag har precis gjort slut med min pojkvän- fasen, så har dom redan knullat 10 tjejer & skaffat en ny flickvän, kan det verkligen gå så snabbt att glömma någon som har bettyt något speciellt för en? .. jag kan verkligen inte förstå det..men vi alla är olika,
jag önskar bara att man inte skulle behöva känna att man inte bettyde något,




Kommentarer
Postat av: louise

Fin blogg:p

2009-08-13 @ 14:42:01
URL: http://louiseebernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0